In het kort…
Wij staan voor christelijk onderwijs. Dit vertaalt zich in de waarden en normen in de school en geven dit door Bijbelverhalen, weekopeningen en het vieren van christelijke feesten verder vorm.

Bibliotheek

Wij willen kinderen en jongeren stimuleren om meer te lezen. En ze leren om beter en verstandiger om te gaan met internet, sociale media en games.

We willen hier een extra impuls aangeven, omdat we het goed lees onderwijs belangrijk vinden. Daarom hebben wij besloten om samen met de Bibliotheek op school, bibliotheek en gemeente de handen ineen te slaan. Zodat erbij de kinderen dagelijks aandacht is voor leesplezier en mediawijsheid op school én ook thuis.

We willen kinderen en jongeren stimuleren om meer te lezen. En ze leren om beter en verstandiger om te gaan met internet, sociale media en games. Via de Bibliotheek worden we geholpen door een deskundige lees/mediaconsulent, met inspirerende boeken en met een goede digitale lees- en leeromgeving. Er vinden regelmatig excursies plaats naar de bibliotheek in Hoogeveen.